La Ruta Natural


  De tant en tant agafo els catxarrets i m'els porto a les zones equipades a la recerca de rutes
naturals. Regalets verticals que possibiliten l'autoprotecció amb un nivell d'exposició molt baix,

Cal barricó és un d'aquells llocs que un sempre havia somiat trobar-me en la seva forma original.
La generositat de la seva roca alhora del autosegurament en algunes vies, fa que s'hagi convertit en un lloc de peregrinatge personal per aquells dies on es prioritzar el romanticisme i el plaer del moviment .




Aigua i tabacu es una clara mostra d'una via autosegurable amb poca exposició. A destacar la primera reunió que es podría fer amb un gran pont de roca. Cosa que no vam fer degut a la seva incomoditat...  quant parlo del plaer del moviment un es tornar molt sibarita.
Els passos mes exposats  els trobarem al inici del segon llarg, desviant-nos una mica de la placa per anar a enllaçar alguna petita branca. Jo arribat a aquest punt, si no vols ser molt purista, recomano xapar  els dos primers parabolts per evitar el factor 2 i guanyar en bellesa a l'hora d'escalar.
La ultima placa, plena de forats dessitjossos per cruspir-se els friends, es una autentica passada. Pel meu gust, l'equipament desvirtua el seu encant.

Via de l'Ossel. El primer llarg es una autentica joia. Moltes possibilitats d'autoprotecció i una part final amb sorpresa que s'aconsegueix alliberar amb seguretat, per la presencia d'un forat amagat. Del tot recomanable.
La segona tirada, mes digna d'estudi, es molt mes difícil d'escalar i es te que ser molt valent per autoassegurar. Em vaig limitar a provar-la en lliure amb parabolts.Vaig rapar per tot arreu. Em motiva encadenar-la¡¡¡



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ESTAMPIDA

Escalades gran reserva a Can Folló

Gent com tu