Cèllecs



Cèllecs es la zona amb cara i ulls mes propera a casa. Curiosament va ser uns dels primers llocs on vaig escalar, encara que per aquells temps vivia pel Baix Llobregat.
Sense ser un gran adepte a la seva escalada, poques vies he provat mes enllà del 6c. He de reconèixer que es un lloc que m'agrada anar, de tan en tant, pel seu entorn.
L'última vegada  va ser en diumenge, i justament al sector estrella d'iniciació: La placa.
No sabia que em trobaria. Ja que no estic ni acostumat a escalar en diumenge , ni als sectors d'iniciació. Potser va ser el fet de que fos un cap de setmana llarg, però vam poder escalar amb relativa tranquilitat.
Em vaig enrecordar de la Lidia , una via que cita en Mohawk a la seva guia i que mai havia aconseguit trobar; baixant d'una clàssica vaig intuir per on podía anar i vam encertar.
Em va sorprendre trobar-nos amb un petit sector, d'apariència molt alpina i atravessat de parabolts per tot arreu.
Vam fer, la lídia, tot un luxe poder fer un V+ a vista d'aquesta qualitat desprès de tantes visites a aquesta zona. A l'hora de escollir la seguent via em vaig tornar boig, perque hi era tal el creuament de parabolts, que a primera vista era difícil intuir els seus recorreguts.

Finalment vaig optar per fer-los amb artilleria, a veure si d'aquesta manera aconseguía desxifrar el jeroglífic.
Les vies que van sortir, son molt bones per autoprotegir-se i penso que val la pena posar-s'hi.
Consultant la guia vaig veure que es tracten de l'Adelaide i la Carai bernat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ESTAMPIDA

Escalades gran reserva a Can Folló

Gent com tu