The love boat in Costa Brava



Revisant les últimes entrades, m'adono de la meva predilecció per les curtes escalades sorgides entre L'Escala i L'Estartit. A més a més és dona la casualitat que aquesta esta sent l'últim desig d'amics meus, abans d'entra a quiròfan per arreglar-se el genoll.
Com moltes vegades em passa, em vaig deixant la clàssica per l'últim. L'intrèpida Sirena ha hagut d'esperar, i ben puc dir desprès de tastar altres vies de la zona, que es troba entre les millors.
Escalada vertical, amb presses enormes, que et porta al footing vertical. Riu-te de la milla vertical d'en Jornet i companyia.
Via que vaig fer amb el lesionat ferré, en dos llargs (1+2, 3+4+5). Estant seguits per en Jaume i la Laura en un estil més clàssic, pel be de la nostra estimada e intrepida Sirena, que no te mai un No per les nostres propostes, sempre decents.
Aquesta via entra de ple dintre d'una nova categoria, que va més enllà del tant anomenat love climbing, i que és el love boat climbing."Vacaciones en el mar" para los puretas.



                Companys d'aventures i desventures, inmersos de ple a                      l'Intrèpida Sirena




En Josep i un servidor, uns messos abans, a la humida Mar, cel i Terra. Via ben guapa de passos explosius.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ESTAMPIDA

Escalades gran reserva a Can Folló

Novetats a Roca Maura